Monday, August 27, 2007

Biznes Madu

Minggu lepas aku out-station. Aku pun ambil peluang utk jumpa ler kengkawan aku. Tak ramai pun, cumer 2 org jer.....hehheheheh....yg lain dah tak der, keje tempat lain. Aku jumpa ler sorang kawan aku nie, rupa2nya dia buat biz madu.....Madu nie, dia buat sendiri iaitu dia ambil sendiri (upah org ler) then dia proses. Maknanya mmg madu dia ler.....so aku amik ler satu, dapat ler harga member2......

Seperti biasa aku amalkan minuman madu nie semula. Dah lama stop sbb tak jumpa madu yg ori....kalu ori pun mahal giler.....baik beli susu anak! Aku minum sebelum tido dan bangun tido..... Dgn izin ALLAH, 2 hari jer ianya memberi kesan:
1. Pelawas
2. Segar bila bangun tidur

Dalam hati aku cakap yg madu kawan aku nie mmg ori. Esoknya aku email kat dia dan aku cakap kat dia yg madu dia mmg ori.....So aku berminat utk jadi pengedar madu dia kat area aku nie.....Disamping tolong member jual madu, aku dapat jugak tolong member aku yg lain utk menambah baikkan kesihatan diaorg(mcm bengkel kereta jer.....)

Episod berikutnyer, aku akan citer pasal biz madu aku nie........tunggggguuuuuuuuuuu......

No comments: