Monday, September 3, 2007

Biznes Madu: 10 botol madu

Aku baru terima email dr dealer madu aku. Dia cakap dlm masa 2 hari, dia dah menjual 10 botol….. 10 botol yg dijual hanya di tempat kerja dia SAHAJA! 10 botol madu dijual sebab dia hanya bawak 10botol madu dlm 2 hari…..MEMANG LAKU….. Madu kalau berkualiti dan packaging pun OK, INSYA ALLAH orang akan beli punyer….. Dan sekarang nie, ada dua kedai yang berminat untuk menjual madu tue….. Itu jer yg aku tau buat masa nie…..

Harga sebotol madu yang dijual adalah RM35…Harga RM35 tue mmg tak leh nak ubah dan memang standard price…..Lagipun ada tanda harga RM35 pada botol madu tersebut. So harga dealer mesti ler kurang drp tue…..

Kalau ada sesiapa berminat untuk menjadi dealer atau nak beli madu, boleh hubungi aku:
email : fazrul76@tm.net.my
SMS : 019-6957675 (fazrul)

Gambar tak boleh nak attach. Tak tau ler server kat jepun nie....problem sungguh! nanti bila aku kat m'sia nanti, aku attachkan gambar!

No comments: