Monday, September 3, 2007

Jumpa juga akhirnya......

Isnin(3 September 2007)...... Member jepun aku bawak pegi dinner. Kitaorg makan sushi: ikan salmon, ikan tuna, belut, octopus, telur, ketam dll(semuanya seafood.....) Bila dah habis melantak aku cerita ler pasal citer jepun yg aku suka waktu aku kechik2 dulu iaitu SPACE COP GABAN! hehehehhehhe...........Salah sorang drp member aku pun suka citer tue jugak! Yang sorang lagi tue, tak sempat nengok sebab umur dia dah tua....... Habis citer GABAN, aku bukak balik citer MADU....... Aku tanya diaorg kat mana beli madu? Diaorg cakap kat supermarket ada jual! (mcmmana aku cari tak jumpa......)
Setelah habis makan sushi, member aku tue terus bawak kat supermarket. Dia pergi carik madu utk aku......Akhirnya ada jugak! Memang madu dia sangat murah...... Harga satu botol lebih kurang RM10. Aku pun terus ambil gambar madu tue..... Member jepun aku tue senyum jer...... Aku peduli apa, yg penting aku nak masukkan dlm blog aku nie.....Nanti aku attach gambar madu dr jepun yer......

No comments: